Inga intressen

Ibland slår det mig; fan, jag har ju INGA intressen!

Förutom att jag verkligen (alltså verkligen) älskar att löpträna, och gå till Sats för ett hårt pass. Och art inredning är en drog, både läsa och fixa. Jag driver ett företag som samtidigt är en självvald och inspirerande hobby. Jag dyrkar skrivande. Klipper gärna trädgårdens buskar och snår. Har behov av bra böcker och filmer. Resande skulle jag inte kunna leva utan. Fotografi gör mig fri. Mode och kläder inspirerar mig. Mina barn är det bästa jag vet. Umgänge med familj och vänner gör mig hel. Målar mer än gärna. Lagar mat med hjärtat. Och är nyfiken på så mycket mer.

För att inte ha några intressen är jag nog intresserad av en hel massa saker. Och här får ni en mumsig röra bara sådär.

Leave a Reply

