En midsommar(mar)dröm

Mina damer och (förmodligen inte så många) herrar: Det är nu över en månad sedan jag satte min fot på H&M.

Rekord!

Köpstopp? Nejdå. (Även om det förmodligen skulle behövas.) Det är bara sommaren som kommit emellan.

Jag älskar sommaren. Och hatar sommarlooks. Som ni vet, ni som hängt med ett tag.

Allt detta ryschpyschande och pastellfyrverkeriande, alla dessa svepande skira klänningar och ärmlösa toppar. Jag har aldrig känt mig hemma där.

Ge mig ett par kängor och korta jeansshorts. Eller tunna brallor med sliten t-shirt. Men säg “feminin romantik” och jag vänder i provrumsdörren.

Det positiva är att jag inte direkt lider av höstskräck.


Se bara så fint från Mango. Passar ju inte direkt till jordgubbar och Marbellatunikor…

Leave a Reply

