Ni är så många!

Statistik är inget jag brukar stirra mig blind på.

Men när jag kikar in på bloggens besökssiffror och ser att ni är över 500 unika personer som varje vecka läser mina ord håller jag nästan på att trilla ner från soffan.

Så hjärtligt glad blir jag!

Så många vi är här tillsammans!

Kommentera gärna, fast jag vet att det är en jobbig uppmaning… Vem är du, vad jobbar du med, har du barn, vad gillar ni?

Jag är tacksam för att just du spenderar tid i min blogg.

Jihoo! Vågen.

5 thoughts on “Ni är så många!

  1. Hej hej, här kommer en kommentar!
    Jag hinner inte läsa bloggar mycket alls. Det är på gott och ont för visst var det mysigt när hade “personliga relationer” med nyvunna vänner i cyberspace men det tog för mycket tid från min familj (tre barn och man). Dessutom valde jag att satsa på något annat än en blogg. Den tar mycket tid men känns mer “vettig” än vad jag upplevde min blogg. Det jag inte kan ge andra bloggare ger jag istället mina trogna Facebookgillare (snart 200!), prenumeranter och alla övriga läsare. Man kan nog beskriva mitt webbforum som en mix av Vagabond och Mama i liten skala (man ska betänka att jag är ensam skribent). Och skillnaden är att jag gör det gratis!

    Grattis till många besökare! Hoppas du har och får en fortsatt härlig semester.
    //Rosita

  2. Jessica, 34 från Sundsvall. Är mammaledig, jobbar annars som receptionist på ett gym. Har en dotter, Annabelle 16 mån, sambo och hund.
    Jag gillar din blogg jättemycket, gillar hur du skriver! Jag bloggar själv, men är inte så seriös i mitt bloggande, och har inte så många läsare, men det är inte heller ett mål. Tycker mest att det är kul att dela med mig av tankar och bilder, och att kunna gå tillbaka i akrivet och kika lite då och då.

  3. Jag kikar in här ofta. Du skriver så bra,roligt och träffande. Erika,från Sundsvall,har två barn och en nybliven man. Jag gick i samma klass som din bror Andreas under hela skoltiden. =)

  4. Hej! Hamnade här när min kompis Kajsa länkade till ett inlägg och sen var jag fast 🙂 Jenny, 30 år. 2 barn, pluggar till hälsocoach.

Leave a Reply

