PS… what?!

Under de senaste sju dagarna har jag stoltserat med en väldig split vision och en något så sällsynt koll på omvärlden. Allt för barnens skull. I köer, på restauranger och fullsatta färjor har jag högt och ljudligt deklarerat mitt kunnande när jag fördjupat mig i Zlatans potentiella övergång tillsammans med min son.

Jaaa, ibland är det pengarna som styr, mässar jag. Han kanske inte VILL flytta till PSG Eindhoven, men ibland måste man…

Och PSG Eindhoven betalar ju så bra förstår du. Men inget är klart ännu.

Nu får vi snart veta hur det blir med transfern till PSG Eindhoven, min son…

Kanske har jag i periferin noterat vissa långa blickar, men jag tänkte nog att de höjda ögonbrynen mest berodde på mitt STORA engagemang och GLIMRANDE kunskaper om aktualiteter i sportens värld.

Hur fan skulle jag kunna veta att PSV (!!) Eindhoven och PSG är två helt olika klubbar. I helt olika länder. Va?

One thought on “PS… what?!

Leave a Reply

