Konsekvenserna av Hunger Games

Thomas såg ovan nämnda film på flyget till Kanada i somras, och sa att jag skulle gilla den.

Han hade rätt. Så mycket att jag blev tvungen att vara vaken till närmare 1 inatt för att se slutet.

Vilket ledde till höstens första översovning (06.50…) och att jag vaknade till intensiva drömmar om hur min svägerska och tillika älskade barndomsvän åt upp hela sin bröllopstårta på möhippemorgonen. För “man vet aldrig vad som händer.”

Nu är jag i alla fall på väg till jobbet i t-banan. Yrvaken men laddad för ny arbetsvecka.

God måndag, käre du.

Leave a Reply

