Bloggpresent

Idag fick jag ett paket på posten. (Känns very Blondinbella att skriva så.) Det kom från KappAhl och lika lite som jag anser mig tillhöra deras mogna målgrupp, lika mycket får jag nog inse att jag gör det. Snart 35 liksom.

Hur som helst. Presenter är ju det rooooligaste som finns. Att ge. Och att få. Tack för den. (Spegeln gör att jag genast kan lämna tillbaka dotterns prinsessvariant till rummet den hör hemma. Har lånat den i… eh… ett år nu.)

KappAhl känns lite som den där avlägsna släktingen från förr, som jag aldrig lärt känna eller ens hälsat på. Hon kanske har sidor jag totalt missat. Nu har hon skickat en påminnelse om sin existens, och därför tänker jag ge mig själv ett uppdrag. Nästa gång jag är i city eller en galleria tänker jag gå in och kolla läget. Släppa alla gamla tidigare uppfattningar, och kika efter något som kan passa mig och min lite ålderskrisiga tonårsstil. På jakt efter svart, grått, enkelt, rakt! Till Acnestövlar och skinnjacka. Vardag, helgdag, inte jobbdag.

Jag låter er veta hur det går förstås. Har man en blogg så har man. Är man utmaningssökare så är man.

Det här ska jag fixa.

Leave a Reply

