Glad Påsk!

Påsken är min favorithögtid. Medan bloggen fortfarande lider av det föråldrade operativsystemet i min Iphone (och därför endast kan uppdateras från datorn för tillfället) har jag mest ätit, tränat och umgåtts med närmsta familjen.

Tradititonsenligt har jag också beskurit äppelträden färdigt.

Och gjort syntest för både glasögon och körkortstillstånd!

Jag är redo för våren. Men först ytterligare en dag av vila. Njut, käre du.

Snart tillbaka i ordinarie flow.

One thought on “Glad Påsk!

  1. Det låter bra! Och härligt! Men vad irriterande att det inte funkar från mobilen. Jag bloggar 98% av tiden från min iPhone. Annars skulle jag inte hinna. Är det du som ska bli min PR-mentor nu då när jag ska ge mig ut i den branschen :-)?

Leave a Reply

