Träningsglädje

Ja, inte för mig just nu, eftersom jag fortfarande är mer vågrät än lodrät för tillfället.

Men H&M designar inte bara OS-truppens garderob, utan har också utökat sitt eget utbud. Jihoo, säger jag eftersom väldigt mycket ser väldigt fint ut och en beställning är redan gjord.

Plaggen på bilden tillhörde dock inte mina personliga favoriter, det gjorde däremot den där magen. Eftersom jag också har en sån där kropp (moahaha, alltså inte en SÅN DÄR kropp, det kommer mer info här) som är liksom omidjig och grabbigt rak i konturerna så tänkte jag att detta kunde få bli en fin inspirationsbild framöver.

Nej, jag är inte missnöjd med min kropp och slösar bort tid på att önska mig en annan förpackning. Jag tycker bara om att sikta vidare än till nuet. (Man kan aldrig vara nog tydlig såhär i vuxen ålder.)

20140110-213017.jpg

Leave a comment