Oväntat

Så det kan gå. Här har jag laddat i dagar för att förbereda mig på det mentala mörker som alltid följer dagen/-arna efter en hejdundrans utekväll. För med åren är det inte bara baksmällan som avskräcker, utan också avsaknaden av endorfiner när de som bäst behövs efter ett nattligt rus liksom.

Så vi var ute igår, ett gammalt jobbgäng och jag. De jag alltid skrattar som högst och dansar som mest med. Några år yngre än mig tillför de en välbehövlig bredd i mitt sociala liv. Jag älskar dem och stämningen vi har!

Vi åt middag till efter midnatt och hade sedan bord på Fou. Maten, musiken och människorna var mer än värda priset jag skulle få betala idag.

Men det var tydligen rea på dagen-efter! Visst har jag varit lite seg, men inte låg och inte instängd. Tack!

Nu väntar lite träning och en kväll i soffan, innan ny vecka vankas och nya minnesvärda små stunder skapas.

20140504-184439.jpg

Leave a Reply

