Låt oss förändra världen!

Ursäkta mig, men jag ligger här på soffan i vardagsrummet och har en lätt släng av hybris.

Idag är det nämligen så att ni; du, du, du, du och du, har varit över ettusenetthundra personer här inne på min lilla blogg. 1100 pers. På en dag! Det är ju INTE KLOKT!

Det här måste firas. Vi måste ses här oftare. Mera. Dela tankar och känslor. Fixa sponsorer och bjuda på gratisprover. Avsätta diktatorer och ja, allt annat som man kan göra när man är många!

Ok, jag vet att vissa av er kanske bara är på tillfälligt besök. Möjligen inte alls intresserade av ännu en blogg med för lite bilder och för mycket text. Bara svischar förbi mellan era vanliga hållplatser, och här står jag som en annan Norman Bates och försöker vinka in er för åtminstone ett dygn på just mitt motell.

Oavsett. Tack som fan för den svindlande känslan av att 36 år gammal ha fått nå fram till över tusen personer med något jag faktiskt ville ha sagt. Det betyder mer än jag kunde tro. Nu slänger vi bojorna och snor en bild från det dära internet fast man inte får, och så fortsätter vi att drömma om att ingenting är omöjligt. Särskilt inte när man är flera.

20140526-232133.jpg

Leave a Reply

