Det här med håret

A L L T I D när jag klipper håret önskar jag att jag hade fortsatt spara ut det istället. Eller är nöjd med klippningen i fyra veckor tills jag borde boka en ny klipptid för att hålla efter frisyren, men skjuter upp och bokar om tills allt bara är platt och halvlångt igen.

A L L T I D när håret har växt ut och blivit långt (och trist) drömmer jag om att hitta den perfekta (!) kortare men halvlånga frisyren och boka tid för klippning på momangen.

Gissa vad!

Håret är nu långt igen.

20150131-213629-77789976.jpg

Leave a Reply

