2 x 5

Mä! Vad roligt. Min favoritnattklubb Rose fyllde fem år i fredags (jag var inte bjuden) och min/vår kommunikationsbyrå firade fem år i fredags (jag var bjuden).

Så många “viktiga” kvällar som spenderats på Rose dansgolv efter vunna pitcher, branschprisutdelningar, vänners möhippor och bara med nära och härliga partyfolk.

Och så är klubben alltså tvilling med företaget som just nu gör att jag kan kalla mig entreprenör sedan fem år tillbaka. Som definierar mig som arbetsgivare istället för någon som “bara” älskar att arbeta. Där ser man, vilka sammanträffanden va’!

20150215-121421-44061936.jpg

Leave a Reply

