Bloggar jag brukar

Ptja, av faktiskt ingen anledning alls kom jag på att jag bara måste lista de bloggar jag läser, och varför.

Favoriter:

– Blondinbella: För att hon också jobbar hårt, är småbarnsförälder, drömmer stort och har en positiv syn på vad som är möjligt i livet

– Cecilia Blankens: Ungefär samma som ovan, plus mer djup och väldigt välskrivna inlägg med fina bilder

– Mikaela Forni: Mest för stilinspiration, restaurangkoll, matbilder och vissa inredningstips

Förströelse:

– Hos Damernas Värld: Matblogg och Charlotte Perrelli för en lagom dos av sådant jag inte är bra på

– Hos Mama: Cicci Wallin som provocerar och Frida Fahrman som tvärtom fint polerar sina inlägg, två sköna kontraster. Elaine Eksvärd för åsikter om relationer och kunskap inom retorik

– Hos Elle: Emilia de Poret för lyxkonsumtionen

– Övriga, någon gång per månad: Zara Larsson för åsikterna, Johanna Tofftby för träningspeppen, Hannah Graaf för att våra döttrar föddes med en dags mellanrum på samma BB (tveksam anledning, I know), Pamela Andersson (Topphälsa) för järnviljan och attityden, Kenza för att hänga med i vad ungdomarna samlas kring, Charlotta Flinkenberg för hennes träning & kostsatsningar, Englas Showroom för träningskläderna, Katrin Z för allt annat än mellanmjölk.

Kommer jag på några fler så säger jag till. För jag förstår att du verkligen undrar 😄

20150321-164519-60319762.jpg

Leave a Reply

