Viva la pop

Jag älskar det lättsamt lagomt lalliga i Orups musik. Framförallt gillar jag hela konceptet Orup, med snacket, stilen och sammanhangen han figurerar i. Har sett honom väldigt många gånger nu. Igår med maken och två vänner på Hamburger Börs brunchsshow. De drack vin och jag drack (alkoholfri) öl och vi åt hamburgare och klappade takten.

Sedan drack vi (de) mer vin och käkade snittar ända till kvällen, i Vasastan. Det var en rakt igenom underbar dag och tidig kväll, och jag hade utsläppt hår för första gången sedan Sundsvall brann.

Idag har jag inte utsläppt hår. Idag städar jag källaren i pyjamasbyxor och barfotafötter. Det är också kul, fast på ett mindre poppigt sätt. 

 

Leave a Reply

