På listan 

Saker jag visserligen uppskattat – men möjligen inte tillräckligt ofta eller mycket – som ogravid:

  • Träning
  • Uppskattat rörlighet
  • Uppskattat rörligheten när jag har tränat
  • Champagnefrukost
  • Champagnelunch
  • Champagne (punkt)
  • Weekendresor med mamma, brorsa, make, tjejkompisar, killkompisar, familj, eller alla på samma gång
  • Dans
  • Dans på weekendresor
  • Klackar
  • Klackar och dans på weekendresor
  • Att det inte knakar i möbler som jag sätter mig på
  • Att det inte knakar i mig när jag sätter mig på möbler 
  • Kläder som passar
  • Kläder överhuvudtaget 
  • Att kunna äta mycket
  • Att vilja äta mycket
  • Att äta mycket vid spontana frukostar eller luncher på t ex Riche (gärna med ett glas Champagne i handen)

Borde inte vara så svårt att komma ihåg framöver.

Och så nån kraschad bild ibland på det så’!

  

Leave a Reply

