Kayla my love

Jag tror hon är typ 23 år men vad spelar (den) siffran för roll när hon har 3,4 miljoner följare på Instagram, skapar resultat genom allt annat än trams & dieter, och har byggt en blomstrande business på digitala träningsguider som fångat även mig nu. 

Jag älskar henne och alla före/efter-bilder som hennes följare delar med sig av.

Idag körde jag första passet, och det var inte snyggt men satans jobbigt och därmed rena endorfinruset.

Häng med du också va’! (Du hittar henne på @kayla_itsines) 

Bebisen jobbade på i sin takt vid min sida 🙂

   

 

Leave a Reply

