Kayla goes app

Ja! En stor liten glädjenyhet når mig nu på morgonen. Min träningsfavoritcoach i hela världen och den person som förändrat mitt sätt att göra och tänka kring träningen, blir äntligen digital på riktigt.

Från pärmar och papper till app!

Kayla Itsines har över miljonen följare i sina sociala medier, så visst är det på tiden att även coachningen och programmen får plats i smartphonen. 

Är det något jag kan rekommendera till 100% så är det att hitta renaste träningsglädje och tydliga resultat med Kayla. Om det är det man själv vill, förstås.

(Hon kommer att be dig fota dig själv i helkropp varje vecka, för att se förändring och utveckling över tid. Din make eller maka kommer att undra om du drabbats av en åldersrelaterad jättekris. Lätt värt skammen i alla fall.)

Jag har tränat med Kayla sedan tre veckor efter att trean Will föddes, självklart då utan hopp och tunga lyft. De senaste veckorna nu i höst har varit fulla av först en förkylning och sedan sagolikt mycket jobb, men jag känner ingen panik över uteblivna pass. Helt enkelt för att jag har hittat något som funkar, inte för att snabbt “bli smal eller komma i form” utan för att bygga styrka, kraft och en gedigen grund som tål livets törnar på lång sikt.

Du måste fortfarande göra jobbet själv, hehe. Men appen gör det hela mycket smidigare!

   

 

Leave a Reply

