På Mitt Sätt

Den grillade kycklingen ser så rund och gullig ut om baken där den ligger på skärbrädan framför mig. Fan vad sorgligt att den är död, så jävla tragiskt. Och nu ska vi äta den. Snyft!

Vi, förresten. Vi fem?! Tänk att vi fick en till liten bebis, och som vi älskar honom. Tänk om vi inte hade gjort honom – då hade han inte funnits nu. SÅ nära att aldrig få finnas. Vilken gastkramande tanke. Snörvel!!

Borde jobba MERA, ännu hårdare, skriva en ny bok!

Borde jobba mindre, flytta till landet, bara blogga och vara med familjen.

Jobba mera!

Sluta jobba!

Starta fler företag!

Sluta jobba!

Jävlar vad kul det är att städa ändå. Det här skulle jag LÄTT kunna ägna mig åt på heltid. Putsa, feja, sortera, desinficera. Livskvalitet!

Buhuuu, mitt liv suger. VEM tycker på riktigt om att städa. Hur dödstråkig kan man bli. Min man kommer att lämna mig – jag förstår honom.

Lämna mig inte!

Vad vore världen utan dig.

Vad är det för shitty värld vi lever i!

Ahahaha, en kattungefilm på Youtube, ohoho, roligaste jag sett, skitkul ju. 

Men stackars den grillade kycklingen som måste DÖÖÖ! Brööööl…

PMS. You gotta love the feeling(s) medan möjligheten finn(ig)s.

  

Leave a Reply

