Att säga och göra

Så DN publicerade min artikel och tacksamheten är total.

Kan vi prata om det som händer i Syrien?


Jag vill att hela världen ska se vad vi gör och jag är stolt över vårt arbete. Jag säger vårt, eftersom vi snart är 400 personer som deltar. Eftersom människor inte bara säger att de vill agera, utan gör det också. Min meddelandekorg på Facebook bevisar att vi, här, vi har både engagemang och vilja att göra mer. Det finns så många fantastiska initiativ som vi kan förena. Tack alla hjältar som interagerar! 

3000 tecken i artikeln ger kanske ändå en för snäv bild av mitt budskap. (Jag kan lägga ut utkastet i sin helhet strax.) Min poäng är ju att det inte räcker med att säga, vi måste göra också. Agera. Gå ihop och driva förändring.


Handlingar framför ord. Men någonstans måste man ju börja. Dela hellre budskapet än ingenting alls. 

Tack för det ni gör! ❤️🌍❤️

https://www.raddabarnen.se/stod-oss/egen/alla/for-livet-syriens-barn/

Leave a Reply

